Kezdőlap Rólunk írták Elérhetőségek
separator
Buderus
Rólunk Rólunk írták Bosch-Buderus-Junkers hagyományteremtő szerviztalálkozó

Bosch-Buderus-Junkers hagyományteremtő szerviztalálkozó

Rendhagyó találkozóra kaptunk meghívást 2011. május 3-án Herceghalomra, az Abacus Hotelbe.

A meghirdetett rendezvény fő célja a hagyományteremtés volt, amelynek sikerét a megjelent nagy létszámú szekembergárda is jelezte, hiszen 110 cég képviseltette magát 150 fővel. A jelenlevőket elsőként Csohány Kálmán a Buderus cég ügyvezető igazgatója üdvözölte az alábbi gondolatokkal. "Ez az összevont szervizek találkozója egy komoly mérföldkő abban a folyamatban, amit tavaly ősszel indítottunk el, amikor ráébredtünk, hogy van három márkánk, amely jelen pillanatban egymás mellett fut, legalábbis szerviz szemszögből nézve. A Junkers - amely a kereskedelemben mint önálló márka ugyan már nem jelenik meg, de javítása, szervizelése miatt fontos szerepe van -, valamint a Bosch és a Buderus. A három szervezetet és az ehhez tartozó szervizegységeket megfelelő módon összefogva, azt reméljük, hogy sokkal eredményesebbé tudunk válni a szervizpiacon, és ennek következményeként az eladás területén is.

Az első lépés már megtörtént. Ez év január 1-jétől már közös márkaszervizcsoport működik, amelyik koordinálja a szerviztevékenységet. Második lépésként azt céloztuk meg, hogy a szervizpartnereinket is megpróbáljuk egyfajta egységes szemlélettel felruházni, azért, hogy együtt legyünk eredményesebbek és hatékonyabbak.

Nagyon fontos, hogy azt a kisugárzást érezzétek, hogy mi együtt akarunk sikeresek lenni veletek! Tulajdonképpen ez a lényege annak, hogy létrehoztunk egy közös szervizszervezetet, ezzel optimalizálni szeretnénk a területi elosztást, és azt a szolgáltatást, amit a vevőinknek nyújtani akarunk. Van még egy nagyon fontos feladatunk az itt ülők érdekében, mégpedig az, hogy a szervizpartnereink meg tudjanak élni ebből a három márkából.
Megpróbáljuk azt elérni, hogy érezze ez a társaság, hogy olyanfajta háttértámogatást, munkaellátottságot tudunk biztosítani, amiből meg lehet élni, és amivel ezt a három márkát ki lehet szolgálni.
Úgy gondolom, hogy szervizpartnereink munkájuk során különleges helyzetbe kerülnek; kapcsolatunk a vásárlókkal részben egy pszichológiai tevékenység is, ugyanis miközben a javítandó készüléken dolgoznak, a végfelhasználót meg is kell nyugtatni.
Világosan kell látni, hogy a fő tevékenységa vevő megnyugtatása, és érzékeltetése annak, hogy igen, ez itt rendben van. Egy munka nem akkor van kész, amikor a berendezés működik, hanem akkor, amikor a vevő is megnyugszik. Mivel a szerviz képviseli a céget - ha tetszik, ha nem -, jelentős befolyása van egy márka megítélésére, így a marketing szerves része."
"Valami elkezdődött, a változások hamarosan érzékelhetőek lesznek, várhatóan a végfelhasználók nagy örömére" - emelte ki a folytatásban, bemutatkozó beszédében Zuggó Balázs, a Bosch Termotechnika üzletágának vezetője.
Ezt követően nyolc gyártó és szövetség mellett öt vendégelőadó is lehetőséget kapott a szerviztevékenységgel kapcsolatos gondolataik kifejtésére.
A kétnapos rendezvény - a kemény munka mellett - természetesen a jókedvnek, a gondtalan szórakozásnak, a wellness és kulináris élményeknek is bőven adott helyet.

-Lui-